VIŠE NE MORATE JESTI JAJA ILI PILETINU: Ova hrana pomoći će vam izgraditi mišiće

Foto: Pixabay

Da biste vježbanjem u teretani, parku ili kod kuće izgradili mišićnu masu potrebno je da se pridržavate sljedećih načela: postupno povećavanje opterećenja, kalorijski višak, kvalitetan program za dizanje tereta, kompletna prehrana s naglaskom na proteinima, odmor i oporavak te dosljednost, vrijeme i praćenje napretka.

Da biste hranom kvalitetno gradili mišiće, tijekom svakog obroka trebalo bi da unesete oko 30 grama proteina.

Osim pilećih prsa, postoje i druge namirnice koje vam mogu pomoći.


Pačja prsa nešto su masnija od pilećih, ali su i mnogo ukusnija. Sadrže moćnu količinu proteina, oko 46 grama po komadu.

Edamame mahune bogate su visokokvalitetnim proteinima. Jedna šalica kuhanih edamame mahuna može sadržavati i do 19 grama proteina.



Kamenice su ukusne školjke koje po komadu sadrže oko dva grama proteina. Ako ih pojedete samo šest kao predjelo, već ste u organizam unijeli 12 grama, što je pola preporučenog unosa po obroku.

Dimljeni losos na 85 g mase ima oko 15 grama proteina.

Jedna šalica slanutka sadrži oko 15 grama proteina. Možete ga odati u mnogo različitih jela i salata.

Jedna šalica kravljeg mlijeka ima gotovo 8 grama proteina.

Jedna konzerva sardina može imati 23 grama proteina, što je gotovo preporučena količina po obroku.

Facebook Comments

Loading...
DIJELI