SVAKODNEVNA KONZUMACIJA OVE VOĆKE JE VRLO BITNA: Njezini hranjivi sastojci su oružje u borbi sa zdravstvenim problemima

Foto: Pixabay

Voće je zasigurno jedna od najzdravijih namirnica puno vitamina i minerala čiju će vam konzumaciju preporučiti svaki liječnik i nutricionist.

Potreban unos takvih nutrijenata je potreban svakog dana, a voćku koju biste pogotovo trebali jesti je jabuka.

Jabuka je bogata hranjivim sastojcima. Sadrži do 4 grama vlakana, 14 posto dnevne doze vitamina C, 6 posto dnevne doze Kalija i čak 5 posto dnevne doze vitamina K, a uz navedene jabukom ćete u svoj organizam također unijeti polifenole, biljne spojeve koji djeluju antioksidativno, te vitamine A, E, B1, B2 I B6.


Unos navedenih zdravih sastojaka jabuke doprinijet će održavanju zdravlju vaših zuba i desni. Jabuke zapravo čiste vaše zube smanjenjem broja bakterija koje se nalaze u vašoj usnoj šupljini te sprječavaju razvoj karijesa.

Količina vlakana u jabuci smanjuje razinu kolesterola u krvi i pomaže boljem radu vašeg srca, ali i vlakna pomažu u prevenciju razvijanja neuroloških bolesti kao što su Alzheimer i Parkinsonova bolest.



U jabuci se nalaze flavonoidi koji su smanjuju rizik od dobivanja tumora i razvijanja raka prostate i pluća. Flavonoidi sadrže kvercetin, odnosno antioksidansnu tvar koja djeluje protuupalno, antialergijsko i antivirusno.

Kako vlakna i antioksidansi smanjuju količinu šećera u krvi, svakodnevna konzumacija jabuka smanjuje razvoj dijabetesa, a sjajno je i oružja u borbi s probavnim problemima.

Jedete li jabuku svaki dan između obroka, dok gledate televiziju, radite ili nešto učite doprinijet ćete funkcioniranju vašeg organizma i poboljšanju zdravlja.

 

Facebook Comments

Loading...
DIJELI