SAVJET STRUČNJAKA: Ovo je jedan od najnezdravijih načina pripreme jednostavnog jela

Jaja možemo raditi na dosta načina te je poznato kako su izvor zdravlja, jer bjelanjci izvrstan izvor bjelančevina, a žumanjci su puni vitamina i minerala, uključujući vitamin A, B12, selen, kolin i lutein.

“Da biste dobili najbolje od jaja, treba da pripazite kako ih spravljate. Iako ne postoji ‘pogrešan’ način pripreme jaja, neke metode nisu toliko zdrave kao druge”, istaknula je nutricionistkinja Lindsay Wengler.

Mnogi dijetetičari i nutricionisti kažu da je definitivno najnezdraviji način pripreme jaja prženje na puno ulja i na jakoj vatri.


“Ako pržite jaja na maslacu, možda ćete poništiti neke zdravstvene blagodati jaja. Jaja su prirodno bogata bjelančevinama i s malo zasićenih masnoća, ali čim smjesi dodate maslac, zasićena masnoća u vašem jelu raste. To je nešto što ne želimo, jer je prekomjerna zasićena masnoća u prehrani usko povezana sa srčanim bolestima”, stava je nutricionistkinja Katherine Basbaum.

“Pripremanje jaja s minimalno masnoća ili upotreba nezasićenih masti poput maslinova ulja ili ulja avokada zdravija su alternativa. Jaja koja se kuhaju na tvrdo ili poširanje način su za pripremu jaja bez potrebe za dodatnom masnoćom. Poslužite jaja s obilnom porcijom povrća kako biste dobili dodatne nutrijente i vlakna. Tamno lisnato povrće poput kelja, špinata i rikole izvrstan je dodatak jajima, kao i povrće poput šparoga, brokula, paprike i luka”, izjavila je nutricionistkinja Tara Tomaino.



Facebook Comments

Loading...
DIJELI