RIJEŠITE SE LOŠIH NAVIKA: Započnite još danas – bolest ne pita za godine!

Screenshot

Kad omiljene nezdrave poslastice zamijenite zdravijim opcijama poput voća i povrća, moći ćete apsorbirati više hranjivih sastojaka, koji vam mogu pomoći na putu do boljeg ukupnog zdravlja. Kako je naš organizam navikao na unošenje šećera, u početku će se buniti protiv promjena, ali neka vas to ne omete, nemojte posustati i vratiti se starim navikama “ubijanja” gladi krafnama. kolačima ili pak jedenjem slatkiša iz dosade.

Pročitajte ovih pet savjeta koji bi vam mogli pomoći da ne odustanete od cilja!

1. Započnite polako

Smanjite unos šećera. Postepeno izbacujte sve namirnice, koje redovito konzumirate, dok ih u potpunosti ne uklonite iz prehrane.

2. Konzumirajte više proteina

Novi dan započnite nečim hranjivim poput bjelančevina, kako bi vam se stabilizirala razina šećera u krvi. Proteini će definitivno  spriječiti glad, ali i stati na kraj žudnji za šećerom.

3. Čitajte etikete!

Ako stvarno želite izbaciti šećer iz prehrane, informirajte se o različitim nazivima, pa ćete znati što izbjegavati kada kupujete hranu. Možda će se dogoditi da iz prehrane izbacite čokoladno pecivo s kojim obično započinjete dan, ali ako ne čitate etikete na namirnicama, vjerojatno ćete taj šećer unijeti kroz drugu hranu koju kupite. Prilikom čitanja etiketa imajte na umu da se šećer ne zove uvijek šećer i da ima svoje sinonime kao što su dekstroza ili maltoza.

4. Jedite hranu bogatu antioksidansima

Odličan trik, koji će vam pomoći u izbacivanju šećera iz prehrane jest biranje namirnica bogatih antioksidansima, poput voća i povrća.

5. Izbjegavajte tekući šećer!

Zna se, šećer nije jedino u čokoladi, pecivu i sladoledu. Nalazi se i u sokovima i drugim napicima koje volimo konzumirati. Vjerojatno već znate da su sokovi koje pijete puni šećera, pa ih je najbolje izbjegavati. Pijte vode što je više moguće, a osobito onda kada ste žedni!

Facebook Comments

Loading...
DIJELI