PRIRODNI IZVOR NEZASIĆENIH MASNIH KISELINA: To će vam izuzetno kod mršavljenja i jačanja zdravlja

Ilustracija/Pixabay

Indijski oraščić (Anacardium occidentale) je malo zimzeleno drvo koje raste do 12 metara, a zbog svog ukusnog ploda uzgaja se u mnogim tropskim područjima svijeta.

Njegovo sjeme ima oblik bubrega. Veoma je hranjiv i prepun proteina i esencijalnih minerala, uključujući bakar, kalcij, magnezij, željezo, fosfor, kalij i cink. Sadrži manje masnoće nego ostali orašasti plodovi. Dvije trećine masnoća u indijskom oraščiću jesu nezasićene masne kiseline, a 75% njih čini oleinska kiselina (koja se nalazi i u maslinovu ulju). Ona jača zdravlje srca.

Nezasićene masne kiseline važne su i kod dijabetesa jer pomažu sniziti razinu triglicerida i štite od daljnjih komplikacija povezanih s visokom razinom šećera i kolesterola. Redovno konzumiranje indijskih oraščića znatno smanjuje rizik od pojave dijabetesa tipa 2.

 

Također, indijski oraščić odličan je izvor antioksidanasa. Sadrži i fosfor koji je neophodan za zdrav razvoj zuba i kostiju.

Često se preporučuje za zdrave dijete za mršavljenje. Indijski oraščić ne sadrži kolesterol. Bogat je dijetalnim vlaknima i daje puno energije.



Umjereno konzumiranje te namirnice tijekom dijete daje osjećaj sitosti i zadovoljstva. Indijski oraščić sadrži i cink koji igra važnu ulogu za jačanje imunosnog sustava napose kod borbe s mikrobnim infekcijama, kao i za sintezu proteina i zacjeljivanje rana, što je veoma važno tijekom trudnoće za razvoj djeteta i održavanje stabilnosti organizma.

Facebook Comments

Loading...
DIJELI