NAMIRNICE KOJE ĆE VAM OSIGURATI MIRAN SAN: Ovo vam je prijeko potrebno za nadolazeće hladne dane

Foto: Pixabay

Ako je vjerovati američkom Centru za kontrolu i prevenciju bolesti, odrasli bi trebali spavati 7 ili više sati svake noći. To je

Ipak, zbog životnih navika to i nije tako jednostavno.

S dolaskom prvog dana jeseni i hladnijih temperatura povećava se i želja da se navečer “ušuškamo” u krevet. No to ne znači da ćemo odmah utonuti u san, pogotovo ako smo gladni, ili smo se upravo prejeli.  Stoga je važno naglasiti da postoji čitav niz jesenskih namirnica koje nam mogu pomoći da što bolje utonemo u san.


Kako prenosi EatThis, ovo je sedam jesenskih jela koja mogu poboljšati naš san.

1. Bademi

Prema američkoj Zakladi za spavanje, orašasti plodovi mogu pomoći ljudima da bolje spavaju zbog razine magnezija koji izaziva odmor, a koji se nalazi u njima.



Vrsta oraha prepuna ovog korisnog minerala je badem, popularan sastojak koji se pojavljuje u svemu. Na primjer, ako jedete samo 30 grama badema ispunit ćete 20 posto dnevno preporučenog unosa magnezija.

2. Jabuke

Bilo da su ubrane u voćnjaku ili pečene u ukusnoj piti, jabuka je svuda oko nas u ovim hladnijim mjesecima. Osim što su izvrsna jesenska poslastica, jabuke su i hrana koja vam može pomoći da bolje zaspite.

One imaju veliku količinu vitamina C u sebi koji može pomoći u snižavanju šećera u krvi i krvnog tlaka, a može i poboljšati disanje. To vam pak može pomoći da brže zaspite i da duže spavate.

3. Batat

Batat, bilo pečen u piti ili poslužen uz puretinu kao prilog, izvrstan je dodatak svakom jesenskom obroku.

Također, djeluje opuštajuće jer je prepun je vlakana. Istraživanje Science Dailyja iz 2016. godine, otkrilo je kako je veći unos vlakana u korelaciji s “više vremena provedenog u fazi dubokog sna”.

4. Puretina

Puretina sadrži triptofan, esencijalnu aminokiselinu koja je poznata po svojim umirujućim učincima na tijelo.

Prema istraživanju objavljenom u časopisu Neuroscience and Biobehavioral Reviews, triptofan može imati blage sedativne kvalitete, pa čak može i poboljšati san kod odraslih koji pate od poremećaja sna.

Facebook Comments

Loading...
DIJELI