Losos, buča, grah, maslinovo ulje… Znate li zašto biste ove namirnice morali učestalo konzumirati?

Preporučena dnevna doza omega-3 masnih kiselina iznosi oko 4% dnevnog unosa kalorija (približno 4 grama). Opće je poznato da omega-3 masti ima u ribi te u farmaceutskim proizvodima. Donosimo popis namirnica koje su kvalitetan prirodni izvor tih namirnica.

Sjemenke lana i orasi

Jedna žličica sjemenki lana i nekoliko oraha zadovoljit će vašu dnevnu potrebu za omega-3 mastima. Sjemenke lana možete koristiti u juhama, varivima, u jutarnjoj zdjeli žitarica ili kao dodatak salati. Usto, štite kardiovaskularni sustav, održava zdravlje debelog crijeva, ima antikancerogena svojstva, bogat izvor vlakana, osnažuje imunitet, sadrži masnoće koje su temelj za izgradnju mozga, pomaže zdravlju kože te stabilizira šećer u krvi.

Grah i soja

Jedna zdjelica soje ili graha zadovoljit će polovincu vaših dnevnih potreba za omega-3 mastima.



Riba, buča i maslinovo ulje

U slučaju lososa, na 110 grama mesa, dobit ćete 2 grama omega-3 kiselina, dok je u slučaju tune riječ o svega 0,4 grama.

Od 100 do 150 grama buče dat će vam oko 0,3 grama omega-3 masti.

Iz 28 grama ekstra djevičanskog maslinova ulja dobit ćete 0,2 grama omega-3 masti. Prženjem na tom ulju gube se dobre masne kiseline.

Facebook Comments

Loading...
DIJELI