Harvardski liječnik savjetuje: ‘Započnite dan metodom 4-7-8 i doživjet ćete čudo!’

Harvardski liječnik dr. Andrew Weil proučavao je meditaciju i tehnike disanja te načine njihove uporabe protiv stresa. Na koncu je osmislio zanimljivu metodu disanja pod nazivom “4-7-8”.

Kada ste pod jakim stresom, srce vam lupa i uznemireni ste, uradite sljedeće:

Udobno se smjestite u ležeći položaj tako da vam bude udobno i toplo.

Zatvorite oči i duboko udahnite zrak kroz nos. Udisaj treba trajati pune 4 sekunde punim plućima.

Nakon toga zadržite zrak odnosno dah u plućima punih 7 sekundi. Nakon toga počnite lagano ispuštati zrak iz pluća kroz usta u trajanju od cijelih 8 sekundi.



Zatim ponovite cijelu proceduru 4-7-8. Dok ovo radite možete brojati sekunde u sebi i u tome trajanju pratiti postupke disanja.

Metodu ponavljate sve dok ne dobijete željeni rezultat.

Kada su ljudi uznemireni ili pod stresom endokrini sistem otpušta adrenalin. To ubrzava broj otkucaje srca, disanje postaje ubrzano i plitko te se se čovjek počinje osjećati uznemireno i loše.

Korištenjem metode disanja dolazi do poništavanja djelovanja adrenalina i tijelo je prinuđeno da uspori srčani ritam. Na početku metode možete osjetiti kratku nelagodu, ali kako nastavljate osjetit ćete olakšanje, smanjenje stresa te mentalno olakšanje.

Dr Weil preporučuje da metodu primjenjujete na početku svakog dana, dva puta čime ćete je usavršiti i uvijek moći primijeniti kada vam je potrebno.

Facebook Comments

loading...
Loading...
DIJELI