BLAGODATI ŠLJIVA: Svakog dana pojedite ih po 12 komada i za dva mjeseca spustit će se razins lošeg kolesterola u krvi

Ilustracija/Pixabay

Ako svakog dana pojedete 12 šljiva za dva mjeseca znatno ćete spustiti razinu lošeg kolesterola u krvi, ojačati kosti i smanjiti rizik obolijevanja od raka debelog crijeva.

Antioksidansi iz šljiva uništavaju slobodne radikale koji mogu dovesti do oksidacije kolesterola što znatno povećava rizik od moždanog udara.

Šljiva obiluje i vlaknima i zato je nezaobilazan izbor u slučaju otežanog pražnjenja i zatvora.


Također, ima nizak glikemijski indeks, što znači da mogu pomoći u kontroli razine šećera u krvi i tako smanjiti rizik od dijabetesa tipa 2. Može smanjiti i razinu triglicerida i glukoze u krvi, a za to je zaslužan lutein. Također, flavonoidi u šljivama smanjuju rizik od otpornosti na inzulin. Bogata je i bakrom pa nije dobra samo za jačanje kostiju, nego i stijenki krvnih žila, mišićnih vlakana i kože. Kalij u šljivama povoljno djeluje krvni tlak, kao i na zdravlje srca, piše goodhousekeeping.com.

Autor: Zlatko Govedić



Facebook Comments

Loading...
DIJELI