USPJEŠNA AKCIJA HTZ-a: Kampanja za rano bukiranje u Njemačkoj potaknula gotovo 20 milijuna kuna rezervacija

Foto: HTZ

Kampanja za rano bukiranje u Njemačkoj potaknula gotovo 20 milijuna kuna rezervacija
Hrvatska turistička zajednica u razdoblju od veljače do svibnja ove godine na tržištu Njemačke provela je kampanju za poticanje ranog bukinga, a postignuti rezultati su i više nego odlični s obzirom da je uloženih 1,3 milijuna kuna u oglašavanje generiralo novim rezervacijama u vrijednosti od 19,5 milijuna kuna. Riječ je o rezultatima „Early booking“ kampanje provedene na najjačim buking i travel platformama na njemačkom tržištu, Expedia Group , Urlaubspiraten.com , Weg.de i Reisereporter.de .

 

„Iznimno smo zadovoljni rezultatima kampanje koja je direktno utjecala na dosadašnji tijek
turističkog prometa s njemačkog tržišta, odnosno koja je potvrdila kako je Njemačka naše
najvažnije emitivno tržište na kojem ostvarujemo sjajne trendove. Kampanja je rezultirala
prodajom turističkih usluga, ponajviše smještajnih kapaciteta i avio karata u vrijednosti od
gotovo 20 milijuna kuna, dok je samo online oglašavanje doseglo preko 20 milijuna korisnika. S ovog tržišta dosad smo ostvarili gotovo 6 milijuna noćenja, što predstavlja rast od čak 10 posto u odnosu na isto razdoblje rekordne 2019. godine“, izjavio je Kristijan Staničić, direktor Hrvatske turističke zajednice.

Podsjećamo kako je Hrvatska turistička zajednica pokrenula ovu kampanju s ciljem poticanja njemačkih turista na odabir hrvatskih destinacija za svoj glavni ljetni odmor, odnosnom potaknuti ih na što ranije bukiranje smještaja, aviokarata i drugih turističkih usluga. Pritom su u promotivnim aktivnostima korišteni oni segmenti ponude za kojima je na njemačkom tržištu izražena najveća potražnja, kao što su nautika, aktivni turizam, kulturni turizam te sunce i more.

 



Ono što je posebno zanimljivo je, da su za provedbu ove kampanje kao kanal komunikacije s ciljnom publikom po prvi puta korištene isključivo samo buking platforme te se promocija odvijala putem posebno kreiranog sadržaja u obliku landing stranica i objava na društvenim mrežama koje su bile isključivo posvećene našoj zemlji.

Dodajmo kako su Nijemci, prema podacima sustava eVisitor, u dosadašnjem dijelu godine najviše noćenja ostvarili u Istri, na Kvarneru te u Splitsko-dalmatinskoj županiji, a gledajući po destinacijama u Rovinju, Poreču i Medulinu.

Promatrajući smještajne objekte, njemački turisti su najviše noćenja ostvarili u kampovima, a zatim u objektima u domaćinstvu te hotelima.

Facebook Comments

Loading...
DIJELI