U ČEMU JE TAJNA? Na jednoj platformi HDZ je pregazio SDP

Situacija je više nego jasna, HDZ je odradio kvalitetnu i nadasve preciznu kampanju za parlamentarne izbore koja je bila usmjerena ka tradicionalnim biračima, ali i onima sa desnog centra preko kojih je nastojala destabilizirati poziciju Miroslava Škore i njegova pokreta.

Nakon što su rezultati parlamentarnih izbora obrađeni i objavljeni, jasno je da su HDZ-ovi eksperti dobro odradili posao na svim razinama, pa i na društvenim mrežama na kojima su se oslanjali na videoformate, ali i vrlo jasne te odmjerene poruke.

Da su doista korektno odradili svoj posao potvrđuju podaci o učinkotivosti facebook kampanje, prema tim podacima HDZ je polučio peterostruko bolji rezultat od SDP-a koji je svoju kampanju očito preširoko poveo nastojeći se dopasti svima. Koketirali su od socijaldemokratske do liberalne politike, a kampanja na društvenim mrežama vođena je zastarijelo i nedovoljno personalizirano, što se u konačnici pokazalo beskorisnim.

Kvalitetnu kampanju na druištvenim mrežama zato je odradila mlada ekipa iz Mosta, koja se s novim licima uspjela domoći čak osam saborskih mandata, a osim toga društvene su mreže poslužile kao odlična odskočna daska za aktiviste iz opcije Možemo! koji u Sabor ulaze kao svojevrsno osvježenje, i to sa sedam svojih zastupnika. Oni su ukratko na društvenim mrežama odradili sve ono što je SDP u svojoj kampanji propustio učiniti.

Facebook Comments



loading...
Loading...
DIJELI