SKANDALI TRESU HEP: Predsjednik Uprave ozvučio je urede i špijunira zaposlenike

Grgur Zucko/PIXSELL

Neki dan u Večernjem listu objavljen je intervju s Franom Barbarićem, predsjednikom Uprave Hrvatske elektroprivrede (HEP), tvrtke u vlasništvu države, čija je primarna zadaća, kako kažu na vlastitoj stranici, “održiva, pouzdana i konkurentna proizvodnja, distribucija i opskrba energijom”. U tom se razgovoru Barbarić hvali dostignućima otkako je, prvog dana 2018. godine, preuzeo HEP – priča kako su se investirale milijarde u elektroenergetsku mrežu, kako su se gradile trafostanice, kako se razvijaju, a posebno je ponosan na “prvu HEP-ovu vjetroelektran Korlat”.

HEP, osim što je nacionalni energetski gigant koji praktički drži monopol u državi, jedan je i od najvećih oglašivača u Hrvatskoj. Koliko točno troše na marketing, teško je procijeniti jer HEP taj podatak ne objavljuje u svom revizorskom izvješću, iako druge kompanije slične veličine taj podatak uredno javno prikazuju. Nekoliko je nezavisnih medija od HEP-a uspjelo izvući podatak da na marketing troše 0,05% ukupnih prihoda, odnosno oko milijun eura godišnje. Na upit 7Dnevnog o izdatku za marketing i sponzorstva, HEP nikada nije odgovorio. Naravno, svota od milijun eura godišnje smiješna je i najvećim laicima koji su imali prilike vidjeti HEP-ove reklame u prime-time terminima svih velikih televizija, cijele oglasne stranice u dnevnim i tjednim novinama i brojna sponzorstva, od rukometne reprezentacije sve do novčanog podupiranja Dana hrvatskog turizma koje organizira Hrvatska turistička zajednica. Zašto se HEP oglašava na Danima hrvatskog turizma, nikomu nije potpuno jasno.

Početak je ovo teksta o novim skandalima koji potresaju nacionalnog energetskog giganta. Cijeli tekst možete pročitati u tiskanom izdanju tjednika 7Dnevno.

PRETPLATITE SE I UŠTEDITE 50%. KONTAKTIRAJTE NAS NA BROJ 099/4379-116, MAILOM NA [email protected] ILI ISPUNITE FORMULAR.

Facebook Comments

Loading...
DIJELI