PROMOCIJA HRVATSKOG TURIZMA: U srcu Pariza predstavljene mogućnosti MICE-a

Izvor: HTZ

Hrvatska turistička zajednica aktivno radi na promociji i pozicioniranju Hrvatske kao kvalitetne i atraktivne destinacije poslovnog, odnosno MICE turizma. Tako je u suradnji Kongresnog odjela HTZ-a i Predstavništva HTZ-a u Francuskoj u četvrtak uspješno organizirana specijalizirana MICE radionica koja je održana u atraktivnom prostoru Les salons Hoche u neposrednoj blizini Trijumfalne kapije i Elizejskih poljana, odnosno u srcu Pariza.

Cilj radionice je bila uspostava poslovne suradnje i zbližavanja hrvatskih i francuskih turističkih subjekata pa se radionici tako odazvao maksimalan broj hrvatskih subjekata, među kojima su brojne specijalizirane DMC agencije, ali i brojni hotelski lanci.

“Veseli nas veliki interes francuskog tržišta za segment poslovnog turizma Hrvatske. Upravo
ovakav format radionica na kojima se spajaju predstavnici hrvatske i francuske turističke
industrije predstavlja kvalitetan način prezentacije svega onoga što Hrvatska ima za ponuditi u poslovnom turizmu. Prednost poslovnog turizma je što se  putovanja odvijaju tijekom cijele godine, a potrošnja takvih gostiju je dva i više puta veća. Ne treba zaboraviti ni transfer znanja kao produkt brojnih poslovnih skupova te vrlo često korištenje premium ponude i usluga. Hrvatske kongresne destinacije imaju vrlo razvijenu infrastrukturu za manje i srednje poslovne skupove, a za incentive putovanja idealne su gotovo sve hrvatske destinacije”, istaknula je Danijela Mihalić Đurica, direktorica Predstavništva HTZ-a u Francuskoj.

Potencijale poslovnog segmenta na razini destinacija zainteresiranoj su javnosti u sklopu
radionice predstavili Kongresni i incentiv odjeli Opatije, Dubrovnika i Zagreba, čime je na
francuskom tržištu po prvi put predstavljena cjelovita MICE ponuda Hrvatske. Uz rekordan broj hrvatskih sudionika radionica je privukla i 60-ak najznačajnijih francuskih agencija
specijaliziranih za ovaj segment, kao što su EGG, Eventeam, Overcome, Phenomene, Xplore, The blue Yellow i dr.

Specifičnosti hrvatske MICE ponude francuskim partnerima predstavljene su i putem digitalne brošure s jedinstvenim QR kodom i pregledom cjelokupne poslovne ponude Hrvatske. Predstavljen je i dio hrvatske eno-gastronomske scene pa su tako, osim promotivnih materijala, brošura i hrvatskih suvenira, MICE buyeri dobili i nagrađivano istarsko maslinovo ulje, a održana je i degustacija kvalitetnih vina različitih vinskih regija Hrvatske.



Dodajmo kako su francuski turisti tijekom 2022. godine u Hrvatskoj ostvarili gotovo 40 posto više dolazaka i noćenja u usporedbi s prošlom godinom, a čime su se i značajno približili trendovima iz 2019. Ukoliko ne bude značajnijih poremećaja na tržištima, u idućoj se godini očekuje dostizanje predpandemijskih brojki s francuskog tržišta.

Facebook Comments

Loading...
DIJELI