POTREBAN DODATNI OPREZ! Banke apeliraju na klijente da ne otvaraju sumnjive e-mailove

Foto: Cropix

Tijekom ožujka klijenti Privredne banke Zagreb (PBZ), Erste banke i Raiffeisen Bank Austria (RBA) dobivali su e-mail poruke, za koje su iz tih banaka rekle da su – lažne! Dodatno su upozorili klijente da ne nasjedaju na te poruke.

U Ersteu su pojasnili da pokušaji prijevare uključuju lažnu kopiranu internetsku stranicu Erste banke, Google oglas i prijavu u aplikacije NetBanking i George.

U slučaju PBZ-a riječ je bila o lažnim porukama koje dolaze od pošiljatelja “Privredna banka Zagreb [[email protected]]”, a za subject/predmet/naziv imaju “Vaš račun je blokiran”, te sadrže poveznicu unutar maila koja vodi na stranicu koja nije povezana sa Privrednom bankom Zagreb.

Klijenti RBA dobivali su poruku koja je uglavnom imala naslov – Obavijest o priljevu. U tekstu se dostavlja obavijest o navodnom deviznom priljevu te se klijente poziva na hitno djelovanje u roku 15 dana.

Klijenti moraju biti vrlo oprezni, upozoravaju iz banaka, jer kako bi mail izgledao što uvjerljivije, pošiljatelji čak koriste stvarne info brojeve telefona i mail adrese RBA banke.



“Međutim, RBA banka svojim klijentima nikada ne šalje obavještajne mailove o priljevu sredstava”, istaknuli su iz banke.

Iz banaka poručuju klijentima da takve poruke ne otvaraju.

Facebook Comments

Loading...
DIJELI