PEOVIĆ POZDRAVILA VLADINE MJERE: ‘Plenković je spominjao intervencionizam kao potrebnu politiku i sad vidite da je moguće zamrzavanje cijena, a govorilo se da nije moguće’

Screenshot/N1

Vladine mjere za pomoć građanima, privatnom i javnom sektoru za N1 komentirala je saborska zastupnica Radničke fronte, Katarina Peović. Pozdravila ih je i rekla da je “veseli da su pokazali da su stvari o kojima je Radnička fronta govorila – moguće”.

“Plenković je spominjao intervencionizam kao potrebnu politiku i sad vidite da je moguće zamrzavanje cijena, a govorilo se da nije moguće”, rekla je Peović.

Pozdravila je i uvođenje poreza na ekstraprofite ostvarene u krizi.

“U slučaju enormnih profita, koji nisu postignuti napretkom same tvrtke, proizvodnim ili tehnološkim procesima, nego samo tim monopolističkim statusom na tržištu, tvrtka treba biti sankcionirana, ali moramo vidjeti u kojem obliku”, istaknula je.

Dodala je kako bi “voljela vidjeti na koji način Plenković misli prisiliti Mađare da promijene model upravljanja u Ini”.



Peović smatra da se INA definitivno treba vratiti u hrvatske ruke i da Hrvatska mora imati upravljačka prava.

Što se tiče inicijative ujedinjene oporbe u kojoj zazivaju pad Vlade, Peović je rekla da je važno ne samo zazivati pad Vlade, nego davati i konkretna rješenja i prijedloge.

“Ovi što govore da će se sve riješiti ako jedna lica zamijenimo drugima, ne samo da govore nešto što nije istina, nego dovode u situaciju gdje birači izlaze iz izbornog procesa i, nakon što jedna lica budu zamijenjena drugima, ništa se ne mijenja”, rekla je saborska zastupnica.

Komentirajući sukob i prekid suradnje između SDP-a i Možemo! na razini Grada Zagreba, Peović je rekla da joj se čini da se opet radi o nekoj unutarstranačkoj borbi u SDP-u.

“Ne bih previše komentirala koji je povod, javljaju se razni razlozi, vrlo su nejasne poruke i ne možemo zaključiti o čemu se tu zapravo radi. Ono što je nama problematično na gradskoj razini su otkazi u Holdingu, nama je problem da nema javnog prijevoza da se, usred trenutka energetske krize koji je idealan za uvođenje davno proklamirane zelene tranzicije, uvodi još veći broj tramvaja, više autobusa, više javnog prijevoza, dolazi do toga da se smanjuje red vožnje tramvaja i autobusa i da se u Zagrebu svaki drugi dan treba odlučiti pješačiti umjesto voziti se tramvajem”, zaključila je Peović.

 

Facebook Comments

Loading...
DIJELI