NTL odgovorio na prozivke u članku “NTL-ova BIVŠA ZAPOSLENICA O LOŠIM RADNIM UVJETIMA: ‘Zaposlene su samo dvije djelatnice, a poslodavac je nekulturan i bezobrazan’

Ilustracija

Portal 7Dnevno objavio je članak “NTL-ova BIVŠA ZAPOSLENICA O LOŠIM RADNIM UVJETIMA: ‘Zaposlene su samo dvije djelatnice, a poslodavac je nekulturan i bezobrazan’” prema informacijama objavljenima na web stranici Radničke fronte.

Dnevno je poslalo upit NTL-u je li istina to što ova radnica tvrdi na stranicama Radničke fronte, odgovorili su sljedeće:

“Poštovani,

Narodni trgovački lanac d.o.o. ovim putem upućuje odgovor na članak koji ste objavili na vašem portalu Dnevno.hr, 17. kolovoza 2021., a koji sadrži niz neistina.

Već u podnaslovu članka, podebljanim slovima, iznosi se prva neistina.



Podnaslov glasi: “Radi se 70 sati tjedno, bez pauze”. Ovaj podatak nije istinit što se lako može provjeriti uvidom u evidenciju radnih sati koja se u društvu vodi i koju svaki radnik potpisuje.

Sljedeća tvrdnja koja nije istinita, a koju ste javno objavili, je podatak da u trgovini od 300 kvadrata rade samo dvije osobe. Konkretno, u trgovini Višnjevac koju spominjete u članku, te koju zaposlenica NTL-a spominje, radi 5 osoba. Točnost ovog navoda se, također, vrlo jednostavno može provjeriti.

Potpuno je neodgovorno bez ikakve provjere pisati u medijima insinuacije koje povezuju NTL sa izjavom, citiramo: „… moraš biti maher u varanju kupaca i dobavljača.“

Društvo Narodni trgovački lanac d.o.o. nositelj je certifikata bonitetne izvrsnosti, a koju zaslužuju samo tvrtke koje u financijskom smislu posluju iznimno uredno i transparentno. Nemoguće je steći takav certifikat varanjem kupaca i dobavljača.

NTL na godišnjoj razini ima preko 500 inspekcijskih nadzora, među njima je i nadzor inspekcije rada, a koja nikada do sada nije utvrdila nepravilnosti vezane uz radni odnos.
Izuzetno je loše i vrlo neprimjereno da se kadrovska problematika ovog tipa komunicira putem medija.

Niti novinari s ovog portala, niti zaposlenica NTL-a nisu se direktnim kontaktom obratili Upravi društva NTL. ( upit s pitanjima novinara poslan je putem općeg obrasca na NTL web stranicama, a članak je objavljen samo par sati kasnije bez da se pričekao odgovor NTL-a).

Ovakva komunikacija (putem potpuno pogrešnih kanala) nanosi veliku štetu ugledu društva, ali i štetu svakom zaposleniku NTL-a. Politika društva NTL je izaći u susret zaposleniku, saslušati problem i pomoći gdje god je to, unutar zakonskih okvira, moguće.
U ovom slučaju direktan kontakt s Upravom društva nisu zatražili niti zaposlenica niti novinari.

I na koncu, NTL je poslodavac koji u ovom trenutku ima više od 1.300 zaposlenika, zar doista mislite da bi 1.300 ljudi trpjelo „Teror Poslodavca iz pakla“, kako ste članak naslovili?
Zbog neprimjerenih i neprovjerenih podataka koji su javno objavljeni na vašem portalu učinjena je šteta ugledu društva NTL.

Facebook Comments

Loading...
DIJELI