MINISTRICA BRNJAC: ‘Brojke su slične kao 2019, no zna se koji nam cilj, želimo biti cjelogodišnja destinacija’

Foto: Goran Mehkek/Cropix

Ministrica turizma Nikolina Brnjac govorila je o brojkama u turizmu u ovoj godini, porastu posjećenosti, ali i nedostacima na kojima treba raditi.

“U špici smo sezone. Srpanj se približava brojkama iz 2019., kao i na kontinentu gdje se bilježe dobri rezultati. Neke morske županije imaju i bolje rezultate od 2019. – Istarska, Primorsko-goranska, Zadarska županija… Što se tiče nautike, imamo 30 posto više dolazaka nego 2019. No, strateški nam je važno i naša ulaganja na kojima smo radili je razvoj cjelogodišnjeg turizma, sve investicije su usmjerene prema tome. Prvi put strategiju vežemo uz izvore financiranja”, rekla je ministrica Nikolina Brnjac za N1.

Istaknula je i da su prihodi veći pa prema podacima HNB-a u prvih šest mjeseci imamo 2 posto veće prihode od stranih turista. Također, prema podacima za srpanj imamo oko 40 posto veću vrijednost fiskaliziranih računa za ovaj dio sedmog mjeseca.

“Najudarniji period je od 15. srpnja do 15. kolovoza čim smo prošli brojku od milijun turista na dnevnoj bazi. Dobar pokazatelj je da je od početka godine brojka rasla u odnosu na 2019.”

Ističe da su već i prihodi veći pa prema podacima HNB-a u prva tri mjeseca imamo 2 posto veće prihode od stranih turista. Također, prema podacima za srpanj imamo oko 40 posto veću vrijednost fiskaliziranih računa za ovaj dio sedmog mjeseca.



“Nismo destinacija masovnog turizma, moramo se pozicionirati kao cjelogodišnja destinacija”, napomenula je Brnjac.

O pomoći turističkom sektoru rekla je:

“Vlada se priprema i vodi računa o daljnjim koracima, i kroz pozive koji omogućuju zelenu tranziciju. Vlada će donijeti i drugi paket mjera, ministar Filipović vodi računa o gospodarskom sektoru.”

Govoreći o glavnim točkama strategije zelene tranzicije i održivog turizma istaknula je ulaganje u liječnički i wellness turizam, ulaganje u aktivni turizam (teniski centri, košarkaške dvorane…) i posjetiteljske centre za privatne investicije.

“Jasno se vidi nedostatak hotelskog smještaja, velika je potražnja. Želimo Hrvatsku kao destinaciju visokokvalitetnog turističkog proizvoda. Ne želimo biti ovisni samo o suncu i moru nekoliko mjeseci, nego daleko više, a to je moguće uz dodatnu turističku infrastrukturu”, kazala je i dodala:

“Statistički pokazatelji jesu bitni, ali ne smijemo ganjati samo brojke, moramo se usmjeriti na zelenu tranziciju.”

Na kraju se osvrnula na otvaranje Pelješkog mosta i istaknula koliko on u turističkom i gospodarskom smislu znači za jug zemlje:

“Taj most je prvenstveno arhitektonsko veliko dostignuće i osim što će ljepotama privlačiti turiste, u prometnom će smislu skratiti putovanje, a time približiti Dubrovačko-neretvansku županiju.”

Facebook Comments

Loading...
DIJELI