ŠTO JE POTREBNO ZA RAZVOJ VINSKOG TURIZMA? Dobar vinski marketing važan za privlačenje gostiju

Foto: Nikola Zoko

Druga konferencija o vinskom marketingu VinMarKon održat će se 3. ožujka u Zagrebu, najavljeno je na konferenciji za medije u zagrebačkom hotelu International. Na konferenciji će biti više od 70 sudionika, među kojima je većina vinara i vinskih profesionalaca.

Kako je istaknula Irena Lučić, direktorica tvrtke diWine j.d.o.o. i glavna organizatorica konferencije, te brojke o sudionicima vesele iz više razloga.

“Prije svega, drago nam je vidjeti kako se sudionici prvog VinMarKona, održanog 2020, vraćaju što znači da su ovakav tip edukacije prepoznali kao koristan. Broj vinara, sudionika konferencije, porastao je za gotovo 40 posto u odnosu na 2020, što ukazuje na to da su nove generacije vinara svjesne važnosti marketinga u sve konkurentnijem tržišnom okružju”, rekla je Irena Lučić.

Foto: Nikola Zoko

Važnost konferencije prepoznale su brojne turističke zajednice diljem Hrvatske, koje su sufinaciranjem sudioničke kotizacije omogućile vinarima dolazak na konferenciju. Među njima se ističe Turistička zajednica Kvarnera, sa brendom Kvarner Wines, koja je ne samo sufinancirala dolazak vinara, već i održavanje vinske prezentacije kvarnerskih vina u okviru konferencije. Vinare i VinMarKon podržali su i TZ Međimurja, TZ Koprivničko-križevačke županije, TZ Osječko-baranjske županije, TZ Vukovarsko-srijemske županije, TZ Brodsko-posavske županije, TZ Šibensko-kninske županije, lokalne TZ Poreča, Vižinade i Kaštela te udruga Vino Zagorja.

“VinMarKon svake godine ima drugu krovnu temu, a ovogodišnja tema je vinski turizam. Pokušat ćemo otkriti dolaze li i u kojoj mjeri turisti dolaze u Hrvatsku upravo zbog vina, te ćemo detektirati regije koje u tom pogledu pružaju dobar primjer. Tema se kroz interaktivna 15-minutna predavanja spušta sa teoretske na praktičnu razinu, ostavljajući dovoljno vremena za diskusiju, razmjenu znanja i iskustava”, naglasila je Irena Lučić.



Konferencija će započeti panel-diskusijom “Hrvatska – destinacija vinskog turizma?”, a ovom su prigodom najavljeni i panelisti, među kojima je i europarlamentarac Tonino Picula, zatim prof.dr.sc. Ivo Grgić sa Agronomskog fakulteta u Zagrebu, prof.dr.sc. Oliver Kesar sa Ekonomskog fakulteta u Zagrebu i Ivana Jurić, direktorica Turističke zajednice Osječko-baranjske županije.

Foto: Nikola Zoko

Vinar Ivica Dobrinčić, predsjednik udruženja Vina Kvarnera je uz najavu prezentacije vina ispričao priču o revitalizaciji autohtonih sorti Kvarnera, za koje je i sam vrlo zaslužan.

“Primorsko-goranska županija i otok Krk uvijek su bilježili dobre rezultate u prodaji vina, to nije sporno. No danas, upravo zahvaljujući udruživanju i brendiranju, postaju prepoznatljiva destinacija vinskog turizma. Osim nadaleko poznate i popularne žlahtine, danas svjedočimo sve većoj popularnosti i drugih autohtonih sorti poput jarbole, beline, sansigota, trojščine, kamenine i debejana”, rekao je Dobrinčić.

Foto: Nikola Zoko

Andrija Popović, predstavnik vinarije Opus, najavio je kako će upravo sudionici VinMarKona imati priliku pretpremijerno kušati novu Opus etiketu pod nazivom “Opus Bridge”. Riječ je o visokokvalitetnom plavcu malom, koji dolazi iz najmlađeg hrvatskog vinogorja Komarna, a koji je dobio naziv u čast Pelješkom mostu, dominantnom vizurom toga kraja.

“Ovo je vino iz berbe 2018. godine u kojoj je započela gradnja Pelješkog mosta, a nakon pažljivog odležavanja puštamo ga u promet upravo 2022. godine, u kojoj je i most pušten u promet”, naglasio je Popović.

 

Facebook Comments

Loading...
DIJELI