KONFERENCIJA ZA PROIZVOĐAČE I TRGOVCE: ‘Trgovina u uvjetima zelene tranzicije i klimatskih promjena’

Izvor: Suvremena trgovina

Jedna od najvećih konferencija za proizvođače i trgovce, ovogodišnji 34. MAGROS 2022. održat će se u srijedu, 5. listopada u dvorani tvrtke Kraš u Zagrebu. Tema ovogodišnjeg tradicionalnog MAGROS-a je “Trgovina u uvjetima zelene tranzicije i klimatskih promjena”. Konferenciju organiziraju poslovni časopis Suvremena trgovina i Hrvatska gospodarska komora.

Kako ističu organizatori, maloprodavači i veletrgovci pokazali su da održivost i klimatske promjene shvaćaju ozbiljno, postavljajući jasne i mjerljive ciljeve za smanjenje utjecaja svog poslovanja i proizvoda koje prodaju. Tvrtke su bile proaktivne u postavljanju jasnih ciljeva kako bi postale ugljično neutralne, te u prijelazu na održivi promet ostvarivale povećanu energetsku učinkovitost. Ugrađuju novu rashladnu opremu, postavljaju punionice na parkiralištima svojih prodavaonica i koriste više obnovljive energije. One kontinuirano poboljšavaju ekološki učinak i pokreću ekološki dizajn svojih proizvoda.

MAGROS 2022 će se stoga baviti temama koje ponajviše odražavaju te promjene, a to su Ekonomski, ekološki i sociološki utjecaji na poslovanje, Eko ambalaža, Dizajniranje proizvoda – privatne marke, Distribucija hrane u urbanim sredinama – “zadnja milja”, Održivi lanci opskrbe, e-trgovina, Prelazak na euro, Novi zahtjevi potrošača i promjene u ponašanju, Utjecaj ratne krize na hrvatsko gospodarstvo te ostalim aktualnim temama.

Na konferenciji će sudjelovati predstavnici Ministarstva gospodarstva i održivog razvoja, Hrvatske gospodarske komore, Hrvatske obrtničke komore, Hrvatskih izvoznika, Njemačko-hrvatske industrijske i trgovinske komore i Zaklade Konrad Adenauer uz organizacijsku podršku Kraša.



Osim njih, sudionici će biti tvrtke i obrti, predstavnici gospodarskih udruženja (komora i poslodavaca) i nadležnih državnih institucija (ministarstava i agencija) iz Hrvatske i susjednih zemalja.

Facebook Comments

Loading...
DIJELI