KOJA JE STRATEGIJA HRVATSKOG TURIZMA? Brnjac: ‘Vrlo je važno razvijati cjelogodišnji turizam’

Foto: Goran Mehkek/Cropix

Ministrica turizma Nikolina Brnjac za HRT je komentirala strategiju turizma, kao i udio hotela u ukupnom smještaju.

Strategija je bila do 2020. povećati udio hotela u ukupnom smještaju na 18%, no danas i dalje imamo udio od svega 13%, zahuktava se i dalje izgradnja apartmana. Kako promijeniti trend?

“Javni pozivi su završeni, uskoro će biti raspisani, počinje se ulagati u hotelski smještaj. Bilo kroz male obiteljske hotele, bilo kroz velike sustave. U zelenu i digitalnu tranziciju. Tako podizanjem kvalitete i stvaranjem dodane vrijednosti to možemo izmijeniti, tako se razvija i cjelogodišnji turizam”, istaknula je ministrica.

Što je s kategorizacijom obiteljskog smještaja?

“To je detektirano u našoj strategiji, moramo razlikovati iznajmljivanje kod domaćina i rentijerstvo. To se mora razlikovati ekonomskom politikom. Napravit ćemo novu modernizaciju i kategorizaciju privatnog smještaja s ciljem podizanja same kvalitete”, dodaje.



Brnjac dodaje da će se upravljanjem destinacijama vidjeti koje su održive i na kakav način. Naime, mnoga se mjesta i gradovi “guše” u zbog velikog broja gostiju.

“Trebat će podvući crtu, to je alat koji ćemo dati turističkim zajednicama, a što će omogućiti lokalnim i regionalnim samouprava da odluče kakav turizam žele. ”

“Vrlo je važno razvijati cjelogodišnji turizam. Treba razvijati turizam na kontinentu, primjerice kroz liječilišni segment. Dobar je primjer Topusko”, dodaje ministrica.

Facebook Comments

Loading...
DIJELI