ISTRAŽIVANJE POKAZALO DA JE PANDEMIJA IMALA NEGATIVAN UTJECAJ NA UČENIKE! Fuchs poručuje da je iznimno važno držati škole otvorenima

Foto: Matija Habljak/PIXSELL

Ravnatelj Instituta za društvena istraživanja Boris Jokić predstavio je rezultate istraživanja o negativnom utjecaju pandemije na veliku većinu učenika, od motivacije za učenje do mentalnog zdravlja, piše Večernji list.

U Ministarstvu obrazovanja kažu da je riječ o hvalevrijednom istraživanju provedenom na dosad najvećem broju učenika i nastavnika, koje će pomoći u donošenju odluka i konkretnih mjera.

“Ono što je jedan od glavnih zaključaka, a na čemu smo cijelo vrijeme i mi u Ministarstvu inzistirali, jest držati škole otvorenima što je iznimno važno i za psihičko zdravlje učenika, ali i za kvalitetu samog obrazovnog procesa. U istom smjeru nastavit ćemo i ove školske godine”, rekao je ministar Radovan Fuchs.


Još ne govori o konkretnim epidemiološkim mjerama koje bi trebale biti dijelom predstavljene danas na sjednici Vlade.

U novoj školskoj godini omogućit će se dodatna i izborna nastava, a ponegdje će se omogućiti i skraćivanje satova na 40 minuta. Istraživanje koje je uz Jokića predstavila i Zrinka Ristić Dedić pokazalo je da je najveći negativan utjecaj pandemija imala na bavljenje sportom, izvanškolske aktivnosti i mentalno zdravlje.



Istraživanje “Nacionalno praćenje učinaka pandemije bolesti covid-19 i potresa na sustav odgoja i obrazovanja u Hrvatskoj” proveo je Institut za društvena istraživanja od svibnja do lipnja 2021. u 161 srednjoj i osnovnoj školi na uzorku od oko 27.000 učenika, 417 stručnih suradnika i 4796 učitelja i nastavnika, a financiralo ga je Ministarstvo znanosti i obrazovanja koje je za to izdvojilo 280.000 kuna.

Da je pandemija negativno ili izrazito negativno utjecala na život većine učenika, izjavilo je 59,1 posto maturanata i 37 posto učenika šestih razreda osnovnih škola.

Facebook Comments

Loading...
DIJELI