ZASTRAŠUJUĆE! Mračna tajna afere Janaf: Novi veliki udar na Hrvatsku

Marko Todorov/Cropix

Konflikti predsjednika Zorana Milanovića kojima hrvatska javnost svjedoči posljednjih nekoliko dana u drugi su plan gurnuli njegove posjete klubu u zagrebačkoj Slovenskoj ulici u kojoj je uglednike ugošćavao uhićeni šef Janafa Dragan Kovačević.

No, osim što se sve manje propitkuje Milanovićev posjet tom prostoru, sve se manje u javnom prostoru progovara i o ministrima iz aktualne Plenkovićeve vlade koji su posjećivali kontroverzni klub.

Uz njegova rođaka ministra rada Josipa Aladrovića, Kovačević je u svojem klubu ugošćavao ministra prometa Olega Butkovića, ali i ministra Tomislava Ćorića koji mu je nadređen. Ministar gospodarstva prije nekoliko dana u svojem javnom istupu na ovu temu kazao je kako nema javnog interesa u objavljivanju podataka o tome što je jeo ili kako je postupao sa svojim mobitelom tijekom posjeta Kovačevićevom klubu, i u tom pogledu možda uistinu nije daleko od istine.

Posve je svejedno je li Ćorić u klubu konzumirao pečeno prase ili juneći gulaš, no pitanja koja su od javnog interesa svakako zahtjevaju odgovore. Koliko često je Ćorić odlazio u klub? U kojem vremenskom periodu je posjećivao klub i sa kime se ministar tijekom tih posjeta sastajao? Odgovore na ta pitanja važno je definirati i dobiti jer iz njih bi mogao proizaći odgovor na jedno još važnije pitanje – jesu li se u Slovenskoj sklapali dogovori koji su se naknadno realizirali kroz javne nabave?

Nedavno je Nacional objavio podatak o tome kako je Ina raspisala natječaj za nabavu 270 tisuća tona dizelskog goriva. U tom kontekstu vrijedi se prisjetiti memoranduma kojega je uz Ćorića i Kovačevića potpisao Inin šef Sandor Fasimona. Temeljem toga memoranduma mađarskom Molu osigurano je da naftu koja se proizvede u Hrvatskoj kroz Janafov sistem preveze u svoje rafinerije. Dokument je temeljem kojega je kapitulirala sisačka rafinerija, a kada se ova priča prije nekoliko mjeseci zakotrljala medijskim prostorom, svi oni koji su sudjelovali na potpisivanju Memoranduma tvrdili su kako se ovdje radi o logičnoj poslovnoj odluci odnosno optimizaciji poslovanja.



Najavljivao je u tom periodu, usred kampanje za parlamentarne izbore Ćorić obnovu riječke rafinerije, no ovih dana svjedočimo da od toga nema ništa, štoviše prerada će u tamošnjoj rafineriji biti obustavljena od početka studenog sve do kraja siječnja naredne godine, a mnogi strahuju da je to početak kraja rafinerije u Rijeci budući da će se u tom periodu tržište opskrbljivati iz uvoznih zaluja od toga će dio dizela sasvim sigurno biti uvezen iz Molovih rafinerija. I baš zato Ćorić ne mora javnosti odgovoriti na pitanje što je u klubu jeo, ali sasvim sigurno u nekom trenutku mora otkriti s kime se tamo družio.

Facebook Comments

Loading...
DIJELI