Domaće IT tvrtke pokrenule inicijativu ‘Pametni turizam’, žele podržati hrvatski turizam

Travel tech tvrtka iz Zagreba Orioly i partneri pokrenuli su inicijativu ‘PametniTurizam’ i kampanju ‘Digitalni korak’ kako bi pružili podršku domaćim turističkim tvrtkama u procesu digitalizacije i modernizacije poslovanja.

Ovom kampanjom žele podržati male firme koje nude ture, izlete i jedinstvene skrivene bisere kako bi lakše napravili korak naprijed u digitalizaciji svog posla i online predstavili svoj sadržaj domaćim i budućim inozemnim turistima.

Tijekom prvog lockdowna, zajedno s drugim partnerskim firmama na hrvatskom tržištu uvidjeli su koliko hrvatskom turizmu nedostaje digitalni iskorak, jer turistima koji su i posjetili Hrvatsku bio je izazov pronaći jedinstvenu ponudu putem digitalnih kanala, kao i jednostavno rezervirati ponudu, kako navode u priopćenju.

Zbog cjelokupne gospodarske nesigurnosti i pada prihoda, jako puno malih turističkih firmi ima velike poteškoće financirati ulaganja u svoje poslovanje.

Zajedno s partnerima osnovali su Pametni turizam, mrežu domaćih travel tech poduzeća koja razvijaju rješenja za digitalnu transformaciju i poticanju razvoja pametnih destinacija. Inicijativa je osnovana je sa ciljem razvijanja i implementacije inovativnih rješenja koja bi poticala razvoj turističkih destinacija.



Prva kampanja ‘Digitalni korak’ omogućava malim turističkim agencijama da bez dodatnih troškova u ovom izazovnom razdoblju uvedu online booking i management sustav na svoje
stranice ili u urede, no isto tako da planiraju kako ponudu tura, izleta, aktivnog turizma, gastro tura, biciklizma, muzeja, planinarenja, razgledavanja i sličnog mogu promovirati putem partnera, turističkih zajednica i portala.

“Ova godina je pokazala – moramo početi razmišljati o nužnosti digitalizacije kako ne bi ovisili o standardnim kanalima promocije, kako omogućiti gostima da stalno mogu pronaći i rezervirati ponudu putem weba i mobilnih uređaja. Na taj način, domaći turizam može postići dugoročnu stabilnost, produljenje sezone kao i održivost turizma i okoliša kvalitetnijim planiranjem”, tvrdi direktor i vlasnik tvrtke Orioly Ivan Ilijašić.

Dodaje kako je ključ preživljavanja prilagođavanje situaciji, koja u okolnostima kada su ograničeni fizički kontakti, usmjerava prema digitalizaciji i lakšem dolasku do turista koji su željnji putovanja, a u isto vrijeme žele izbjeći nepotrebne korake, posjete uredima i slično.

Ovo je prvi potez tehnološkog karaktera za pomoć prema oporavku turističkog sektora, ali
svakako neće biti zadnji. Naredne aktivnosti i Orioly i inicijative Pametni turizam bit će i dalje usmjerene prema postavljanju standarda u modernom i digitalnom poslovnom okruženju.

“Pred cijelim turističkim sektorom je izazovno razdoblje. Vidimo kako se svijest u našem turizmu i infrastrukturi počela mijenjati, no mi bismo htjeli napraviti jedan dodatni korak, kako bismo pomogli domaćim firmama da lakše naprave taj digitalni korak naprijed. Želimo pomoći tako što ćemo dati tehnologiju kojom će gosti lakše rezervirati, a firmama omogućiti da svoju ponudu distribuiraju na svoj web, kao i na druge portale, pametne uređaje, u kuće i apartmane. Želimo im omogućiti da ih gosti željni lokalnog iskustva mogu lakše pronaći”, ističe Ilijašić.

Orioly je domaća tvrtka koja se bavi razvojem IT rješenja za organizatore jednodnevnih tura, aktivnosti, izleta u prirodu ili atrakcija kao što su muzeji i zabavni parkovi.

Rade s malim turističkim agencijama, no posljednjih godina sve više surađuju s destinacijama u inozemstvu kako bi im pomogle oko promocije i prodaje lokalnog iskustva, tura i skrivenih bisera svake turističke destinacije.

Facebook Comments

loading...
Loading...
DIJELI