(FOTO)Škoro oglašavanje na Facebooku platio oko 80 tisuća kuna

screenshot, youtube

Miroslav Škoro, pjevač i kandidat na prošlim predsjedničkim izborima, u izvješću koje je predao Državnom izbornom povjerenstvu tvrdi kako u kampanji nije potrošio ni jednu kunu na promidžbu na Facebooku. Ali, ova društvena mreža otkriva kako je samo na njoj potrošio oko 80 tisuća kuna.

Glasnogovornik Miroslava Škore, Mate Mijić tvrdi kako su oglašavanje na Facebooku stavili u računalne usluge u dogovoru s DIP-om.

“Mješovite fakture (one s više vrsta usluga) moguće je svrstati samo u *jednu* kategoriju. Računovodstveni servis koji je radio izvješće za Miroslava Škoru te je fakture svrstao pod računalne usluge, oglašavanje na portalima i ostale nesvrstane usluge. DIP-ov je softver takav kakav jest, ali sve je uredno prijavljeno.

Računovodstveni servis koji je obavljao računovodstvene usluge za Miroslava Škoru uredno je komunicirao s DIP-om po ovom pitanju, a na sve dodatne upite spremno ćemo odgovoriti“, napisao je Mijić u svojoj Facebook objavi.

Prema podacima Facebooka, službena stranica Miroslava Škore na promidžbu je od ožujka 2019. do siječnja 2020. potrošila preko 10 tisuća eura.



Facebook

Većinu novca u kampanji dao je sam iz svoga džepa i to 2,15 milijuna kuna! Pravne osobe su Škori poklonile 264.500 kuna, a dobio je proizvode i usluge u vrijednosti od 56.562,50 kuna. Od građana, fizičkih osoba, Škoro je u novcu primio 273.243,56 kuna te još 9900 kuna u obliku proizvoda i usluga.

Upravo Škoro, Milanović i Grabar Kitarović su ostvarili pravo na naknadu izbornih troškova jer su prešli propisani prag od 10 posto.

“Ako se utvrdi da izvješće nije u skladu sa zakonom, DORH podnosi prijavu na Prekršajni su, a kazne su i do 20 tisuća kuna. Uz administrativne sankcije i naknadu troškova,  paralelno ide i prekršajna prijava”, rekli su iz DIP-a.

Autor: Hana Krnić

Facebook Comments

Loading...
DIJELI