Domovinski pokret kampanju završio s manjkom. Najveću donaciju dobio od tvrtke Shimadzu

screenshot

DP Miroslava Škore promidžbu je zaključio sa manjkom od 14.800 kuna, primci su mi bili 2.968.859 kuna, troškovi 2.983.659 kuna.

Pokret se najviše oglašavao na televiziji, što ga je stajalo oko 640 tisuća kuna, najmanje (oko 75 tisuća kuna) u tiskanim novinama.

Od donatora je dobio 307 tisuća kuna, najviše – 40 tisuća kuna od tvrtke Shimadzu iz Zagreba. Tvrtka Tehnix, koja je donirala i neke druge političke stranke, Domovinskom pokretu je uplatila 10 tisuća kuna. Po 27 tisuća kuna uplatile su mu tvrtke Dicentra i Filir iz Vukovara.

Od viđenijih članova, 30 tisuća kuna, donirala je Ruža Tomašić.

Most NL za promidžbu je potrošio 1.732.149 kuna, primici su mu bili 1.744.292 kuna, što znači da ima višak od 12 tisuća kuna.



Glavinu promidžbe Most je financirao vlastitim, dakle stranačkim sredstvima, od 19 donatora je dobio samo 84 tisuće kuna. Najveća, i jedina takva, je donacija od 30 tisuća kuna koju je uplatila širok javnosti nepoznata Nedjeljka Sekulić. Na popisu donatora nema Mostovih uglednika, niti široj javnosti poznatih osoba.

Facebook Comments

Loading...
DIJELI