Na taj način prodaju čokoladu, šampone, sardine i brojne druge artikle. Najpopularnija je cijena pizze, ipak prodaje ju klupska "desetka"...
Svašta ljudima padne napamet, a pogotovo onima koji su zaduženi za marketing i to u siromašnijoj nogometnoj ligi. Naime, u brazilskoj Serie D, igra klub koji ima zanimljiv, da ne kažemo i kreativan način ponude oglasnog prostora. Četvrtoligaš Fluminense (Flu de Feira) nude kao i gotovo svi klubovi na svijetu oglasni prostora na svojim dresovima, ali ipak se po nečemu itekako razlikuju.
Nogometaši toga kluba na svojim dresovima nose reklame za akcijske cijene u lancu supermarketa i to tako što pored broja na dresu manjim fontom imaju ispisan dodatak, primjerice, “10,98”. Iznad broja, odnosno, cijene, umjesto imena piše im naziv artikla.
El Fluminense de Feira, de la Serie D brasileña, utiliza los números de las camisetas para publicitar ofertas de un supermercado. pic.twitter.com/jHlcIAtCKb
— David Acebal (@dacebal) 6. travnja 2017.
Na taj način prodaju čokoladu, šampone, sardine i brojne druge artikle. Najpopularnija je cijena pizze, ipak prodaje ju klupska “desetka” koja se prodaje po spomenutih “10,98”. Zanimljivo, obožavatelji su oduševljeni ovim domišljatim načinom oglašavanja pa se tako priča o četvrtoligašu i njegovom sponzoru (što je naravno važnije) proširila po cijelom svijetu.
Fluminense (no, no ese Fluminense) y las ofertas de supermercado en sus camisetas: https://t.co/AdW6KniAmt pic.twitter.com/5AhQ1oCkKe — Todo Sobre Camisetas (@EleteTSC) 6. travnja 2017.