PROMOCIJA HRVATSKE NA AMERIČKOM TRŽIŠTU: Suradnja HTZ-a s Expediom i ETC-om

Foto: HTZ

Hrvatska turistička zajednica od 1. srpnja na američkom tržištu provodi promotivnu kampanju u sklopu koje su istaknuti oni turistički proizvodi i doživljaji, kao i destinacije za kojima je među američkim ljubiteljima putovanja iskazan najveći interes. Kampanja se provodi u suradnji s Expediom, travel platformom koja obuhvaća preko 200 mrežnih stranica u više od 70 zemalja svijeta, a koja je posebno popularan i korišten alat u pretraživanju i bukiranju putovanja među Amerikancima.

„Kada govorimo o hrvatskom turizmu i dalekim tržištima, SAD je naše najvažnije tržište s kojeg ostvarujemo najveći turistički promet. Navedeno potvrđuju i rezultati pojedinih istraživanja prema kojima oko 27 posto svih online pretraga o Hrvatskoj dolazi upravo s američkog tržišta. Ovom kampanjom želimo dodatno istaknuti ono najbolje što imamo, odnosno želimo iskoristiti sve potencijale koje nam nudi ovo tržište i putnici koji sve bolje prepoznaju Hrvatsku kao turističku destinaciju koju žele posjetiti“, izjavio je Kristjan Staničić, direktor Hrvatske turističke zajednice.

Dodatne ciljeve kampanje, koja će se provoditi do sredine listopada, istaknula je i Leila Krešić-Jurić, direktorica Predstavništva HTZ-a u New Yorku. „Tržište SAD-a jako dobro reagira na promotivne aktivnosti i poruke povezane s Hrvatskom kao turističkom destinacijom te je ova kampanja svojevrsna nadogradnja svih tih aktivnosti kako bi postigli još bolje rezultate i trendove koje nam ovo tržište itekako nudi“, poručila je Krešić-Jurić, nadodavši kako se promotivne aktivnosti provode u sklopu landing stranice, posebno kreiranih bannera i promotivnih oglasa.

Foto: HTZ

Dodajmo i to kako je na ovom tržištu u tijeku zajednička promotivna kampanja Hrvatske turističke zajednice i Europske putničke komisije (ETC), koja se provodi pod nazivom „Europe invites the courious”. Aktivnosti u sklopu kampanje provodit će se do sredine srpnja na online kanalima, odnosno na mrežnim stranicama i društvenim mrežama s ciljem što preciznijeg targetiranja publike koja može najbolje odgovoriti na promotivne i pozivne poruke.

Odličnu poziciju Hrvatske na američkom tržištu potvrđuju i trendovi iz ove godine tijekom koje je našu zemlju, prema podacima sustava eVisitor, posjetilo oko 230.000 Amerikanaca, koji su pritom ostvarili više od 710.000 noćenja. Navedeno u odnosu na lani predstavlja rast od 220 posto u dolascima i 152 posto u noćenjima, odnosno ovim smo rezultatom ostvarili visokih 85 posto rezultata u noćenjima iz rekordne i predpandemijske 2019. godine. Pritom su Amerikanci najviše noćenja u dosadašnjem dijelu godine ostvarili u destinacijama Dubrovnik, Split, Zagreb, Hvar, Opatija i Rovinj.



Facebook Comments

Loading...
DIJELI