KAKVA VELIKA ČAST I REKLAMA: Hrvatske atrakcije top teme završile u francuskim medijima

Foto: HTZ

Uz jako dobre rezultate turističkog prometa, popularnost Hrvatske na francuskom tržištu potvrđuje velik broj medijskih objava o hrvatskim destinacijama. Naime, o Hrvatskoj i njenoj turističkoj ponudi izvijestili su jedni od najpopularnijih magazina posvećenih putovanjima, kao što je GEO, koji je u svom srpanjskom izdanju objavio veliku reportažu iz Hrvatske koja je rezultat putovanja novinara Sebastiana Desurmonta. Riječ je o reportaži koja obuhvaća atrakcije poput sinjske Alkeslapova Krkebrijunskog otočjaSlavonijeDugog otoka te Zagreba, dok vizure otoka Visa krase naslovnicu ove reportaže „Hrvatska daleko od turističkih gužvi“. Osim prirodnih ljepota i kulturne baštine, reportaža brojnim čitateljima ovog magazina, kojih ima više od 6 milijuna, otkriva i brojne hrvatske gastronomske specijalitete.

Popularnost hrvatskih destinacija dodatno potvrđuje i jedan od najčitanijih francuskih online i tiskanih časopisa Le Figaro, u kojem je objavljena reportaža o Zagrebu s osvrtom na tržnicu Dolac. Pod naslovom Tržnica Dolac, trbuh Zagreba, Dolac je uvršten među najljepše europske tržnice s opisom kao šarmantnog i nezaobilaznog mjesta prilikom boravka u Zagrebu za koji se ističe da je atraktivna europska metropola. I ovaj  je članak rezultat studijskog putovanja novinara Thibaulta Petita u suradnji s TZ grada Zagreba. Le Figaro je vodeći online francuski portal koji bilježi gotovo 152 milijuna posjetitelja svakog mjeseca.

Objave o Hrvatskoj mogu se pronaći i u jednim od najutjecajnijih francuskih novina Le Parisien koje su na svojoj duplerici pozicionirale Zadar pod naslovom „24 sata u Zadru“, zatim u online izdanju Voguea koji je objavio listu najljepših hrvatskih plaža, dok se u magazinu Grazia, kojeg prati 3,5 milijuna čitatelja, navode razloze zašto posjetiti Zagreb. Hrvatska je predstavljena i u sklopu emisija „To je vaš vikend“, koja se emitira na nacionalnoj TV kući BFMTV koja u prosjeku ima 55 milijuna gledatelja mjesečno, dok je 90 minuta putopisne emisije Echappele Belles“ o Istri, zbog velikog interesa, ponovno emitirana na nacionalnoj TV postaji France 5.

 

U proteklom razdoblju s ovog su tržišta organizirana brojna novinarska putovanja za najznačajnije francuske medije, ali i intenzivirane su ostale PR i marketinške aktivnosti što je rezultiralo odličnom medijskom slikom Hrvatske na ovom potentnom emitivnom tržištu. Iako se najveći broj Francuza tek očekuje, dolasci i noćenja iz Francuske ostvaruju značajan porast u odnosu na isto razdoblje prošle godine. Francuzi su u dosadašnjem dijelu godine ostvarili gotovo 800 tisuća noćenja, što u odnosu na isto razdoblje lani predstavlja rast od 97 posto. Hrvatska se nalazi među top 10 inozemnih destinacija kod većine specijaliziranih i općih francuskih turoperatora, mnogi najavljuju odlične rezultate te vjerujemo kako ćemo se do kraja godine približiti brojkama iz rekordne 2019. godine“, izjavila je Danijela Mihalić Đurica, direktorica predstavništva HTZ-a u Francuskoj.



Facebook Comments

Loading...
DIJELI