KAKO PRIVUĆI TURISTE U RAZDOBLJU POSEZONE? Nautika i opuštajući odmor u središtu promocije Hrvatske

Pixabay/Ilustracija

Hrvatska turistička zajednica na najvažnijim emitivnim tržištima provodi promotivne kampanje koje za cilj imaju pozicioniranje Hrvatske kao kvalitetne i atraktivne destinacije
bogatog sadržaja, odnosno kako destinacije idealne za turistička putovanja u posezoni.

Riječ je o kampanjama “Croatia, Full of Islands To Discover” za promociju nautike i “Peace of Mind” kojoj je cilj prikazati Hrvatsku kroz luksuznu ponudu usmjerenu na wellness i spa, opuštanje, kulturu, odnosno na raznovrsnu ponudu koja može nadahnuti goste na dolazak u Hrvatsku kako bi pronašli svoj mir i zadovoljstvo.

“Naša je zemlja vrlo dobro prepoznata kao kvalitetna nautička destinacija, a ovaj proizvod u našu zemlju privlači goste tijekom cijele godine. Kada tome pridodamo našu bogatu ponudu kulturnog turizma, eno-gastronomije, wellnessa te velik broj manifestacija, dolazimo do onih dijelova naše ukupne ponude koji Hrvatsku čine idealnom destinacijom za putovanja u pred i posezoni. Trenutno se u našoj zemlji odmara više od 20 tisuća gostiju, a najviše njih boravi u destinacijama kao što su Zagreb, Split, Dubrovnik, Opatija i Poreč. Putem ovih kampanja, ali i onih koje pripremamo za adventsko razdoblje, želimo privući još veći broj gostiju kako bi dodatno potvrdili i učvrstili već odlične rezultate turističkog prometa ostvarene tijekom ove godine”, rekao je Kristjan Staničić, direktor Hrvatske turističke zajednice.

Izvor: HTZ

Nautička kampanja provodit će se na tržištima Njemačke, Poljske, Češke, Nizozemske, Italije, Francuske, Velike Britanije i SAD-a sve do kraja prosinca i to putem online oglašavanja i oglašavanja u printu, kao i putem aktivnosti na društvenim mrežama. Kampanja “Peace of mind” naslanja se na brojna istraživanja prema kojima se potrošači i ljubitelji putovanja sve više fokusiraju na kvalitetan i održiv odmor, odnosno na pronalaženje unutarnjeg mira. Riječ je o globalnoj kampanji koja se provodi na društvenim mrežama te koja obuhvaća 12 najvažnijih emitivnih tržišta za hrvatski turizam.

Izvor: HTZ

Također, obje kampanje za cilj imaju privlačenje turista veće platežne moći, ali i isticanje onih proizvoda te segmenata ponude koji mogu biti nositelji promocije Hrvatske kao kvalitetne cjelogodišnje destinacije.



Dodajmo kako je u Hrvatskoj, prema podacima sustava eVisitor, u dosadašnjem dijelu godine ostvareno gotovo 104 milijuna noćenja. Navedeno u odnosu na lani predstavlja rast od 24 posto, odnosno 96 posto rezultata iz rekordne 2019. godine. Pritom je u nautičkom charteru ostvareno više od 3.6 milijuna noćenja što u odnosu na lani predstavlja rast od 17 posto, odnosno rast od 2 posto u odnosu na rekordnu 2019. godinu.

Facebook Comments

Loading...
DIJELI