Budwigova dijeta na ‘Matičnjakov’ način…

0
106

Preporučujemo ovakvu Budwigovu dijetu: sastojci: 1 žlica brašna boljeg lana (Cameline sative); 1 žlica brašna crnog kima (Nigella sativa); 1 žlica Piskavice Plus u kojoj je 78% piskavice, 5% posija zobi, 5% sušene opne crnog grožđa, 4% sikavice, 3% ekstrakta grejpa, 3% kurkume i 2% Mace

Puno vas je već čitalo ili barem ne čulo za Budwigovu dijetu koja se zasniva na mladom, posnom siru i lanenom ulju. Ne smatramo da smo pametniji od dr. Johanne Budwig, ali napominjemo da je ona koristila laneno ulje pakirano u tamnu bočicu zapremnine 0,03 l iz koje je bio vakumiran zrak, a umjesto njega dodan plemeniti plin argon. On je sprječavao brzu oksidaciju lanenog ulja koje se, ipak, mora potrošiti tri dana nakon otvaranja, bez obzira čuvali ga u hladnjaku ili ne.

Argon se lanenom ulju dodavao već pri procesu samog hladnog prešanja. Naravno, na hrvatskom tržištu takva proizvodnja i tako zaštićena pakiranja lanenog ulja ne postoje, ona su oksidirana i štetna po zdravlje već na samoj polici. Isto tako je opasna oksidacija unaprijed smljevenih lanenih sjemenki i slobodno tvrdimo da je zbog novonastalih slobodnih radikala takvo brašno štetno za organizam. Iz tog razloga vam preporučujemo ovakvu Budwigovu dijetu:

Loading...

Mala nutricionistička terapija

Potrebni sastojci: 1 žlica brašna boljeg lana (Cameline sative); 1 žlica brašna crnog kima (Nigella sativa); 1 žlica Piskavice Plus u kojoj je 78% piskavice, 5% posija zobi, 5% sušene opne crnog grožđa, 4% sikavice, 3% ekstrakta grejpa, 3% kurkume i 2% Mace.

Priprema: 1 žlica ulja podlanka pomiješa se sa 4 žlice svježeg kravljeg sira (treba dobro izmiješati, najbolje mikserom). Dodati svježe voće, po želji i bademe, lješnjake, sjemenke suncokreta, bučine sjemenke. Obrok treba pojesti odmah nakon pripreme (nije dobro da stoji duže od 15 do 20 minuta)

Taj je osnovni recept – mala nutricionistička terapija. Osnovna ideja za očuvanje dobrog zdravlja i poboljšanje narušenog, leži u kombiniranju hladno prešanih ulja koja imaju dobar omjer omega-3 i omega-6 nezasićenih masnih kiselina i „dobrih” proteina iz svježeg kravljeg sira (po mogućnosti ekološkog).

Čak i ako ste dobrog zdravlja, započnite ponekad dan s ovim obrokom i ne zaboravite pritom – voće. Osjećat ćete se bolje, a uz ovu dobru naviku vaš će se organizam osnažiti i lakše će odgovoriti na moguća oboljenja.

‘Smrt vreba u crijevima’ (Hipokrat)

Simptomi koji prate nedovoljno dobar rad crijeva su, loša probava, umor, smanjena koncentracija, nagle promjene raspoloženja, urin intenzivnog mirisa, nesanica, suha koža, problemi s kosom i noktima, pojava akni, pa i upala mišića.

Kroz naš životni vijek organizam opteretimo se prosječno s barem pedeset tona hrane i 50 tisuća litara tekućine od kojih barem pola čine četiri bijela otrova, što znači da se u trbuhu nataloži 15 kilograma fekalnih naslaga i toksičnog otpada koji truju našu krv i nanose organizmu nepopravljivu štetu.

Da bi izbjegli neugodan klistir crijeva, čišćenje obavite neinvazivnom metodom čišćenja – brašnom boljeg lana (Camelina sativa – iz porodice krstašica, kelj, kupus, cvjetača…):

Doručak kao lijek

U dva decilitra kefira umiješate po jednu žličicu brašna boljeg lana – cameline sative, brašna Piskavice Plus i žličica brašna crnog kima. Na taj način ne preskačete doručak, ali ipak, zamjenom svježeg sira kefirom unosite manje kalorija, a za sve ostale potrebne nutrijente pobrinut će se tri žličice praha, odnosno brašna. To nije malo, jer će vam žličica brašna crnog kima, zbog sadržanog timokinona, omogućiti disanje punim plućima – timokinon širi plućne alveole, što dovodi do puno brže eliminacije toksina i kroz ovaj važan organ (i tako rasterećuje crijeva i probavu).

U žličici brašna boljeg lana (Camelina sativa) dobit ćete puno protuupalne alfalinolenske višestruko nezasićene masne kiseline, puno vlakana, pa čak i nešto gamalinolenske kiseline, te bitne EPA-e i DHA-e, koje ste dosad mogli naći samo u ribljem ulju u kojem, nažalost, uvijek ima više ili manje štetne žive.

Žličica Piskavice Plus smanjit će glikemijski indeks ovog obroka i sprječiti napadaj gladi, tako da ćete i s ovim reduciranim doručkom lako izdržati do ručka i za ručkom – manje pojesti. Sve ovo također godi jetri i gušterači. Ako i malo šetate, Piskavica će vam zategnuti mišiće, grejp iz ovog pripravka će vas, zajedno s timokinonom iz crnog kima, riješiti dosadnih gljivica i bakterija, pa čak i candide.

Štetan bijeli šećer…

Maca kao adptogen će povećati vašu vitalnost i izdržljivost, kurkuma će smanjiti upale i depresiju, opna crnog grožđa će ovaj obrok obogatiti antioksidansima, prije svega resveratrolom, posije zobi će poboljšati probavu i obogatiti organizam selenom i betaglukanom, a sikavica će očistiti jetru i popraviti raspoloženje.

Napominjemo da je jedino ovaj oblik sjemenki boljeg lana (Cameline sative – kelj) toliko bogat E vitaminom da za razliku od sjemnki običnog lana ne oksidira čak ni u samljevenom obliku (nekoliko puta smo napominjali da je kupovina mljevenog maka, oraha, lana i sl., zapravo, kupovina mačka u vreći, jer to sjemenje brzo oksidira i stvara jako štetne slobodne radikale).

Bijelo pšenično brašno je puno glutena (svi smo manje ili više osjetljivi na gluten) i zakiseljuje naš organizam. Isto vrijedi i za mlijeko, ali ne zaboravite da je ono odgovorno i za silnu sluz kojom punimo naš organizam. Bijeli šećer je zbog dobro poznatih razloga najštetniji od navedenih, a višak soli oštećuje bubrege i povisuje tlak. Sve to svakodnevno i bezbrižno unosimo u organizam, čak i kad se svim silama trudimo izbjeći ove namirnice u njihovom izvornom obliku. Naime, nalazimo ih i u tzv. “zdravom” kruhu sa sjemenkama, crnom kruhu, gotovim umacima, „zdravim žitnim pahuljicama”, čokoladama, kečapu…