Umjesto da kukaju zagrebačkim ugostiteljima bi bilo pametnije da prošire djelatnost na prodaju cigareta

0
207
Photo: Goran Stanzl/PIXSELL

Ne postoji ni jedan priručnik koji bi nadležno ministarstvo trebalo napisati i podjeliti ugostiteljima

Putem medija posljednjih dana zatrpani smo suludim zamislima zagrebačkih ugostitelja koji umjesto da rade i unapređuju svoj posao traže zabrane kave za van na kioscima, rashlađenih pića po kioscima i dućanima, gastro odjela sa gotovom hranom – jer to im je konkurencija!?

Trgovci na kioscima i u trgovinama zbog velike konkurencije unaprijedili su svoje usluge, u skladu sa tržištem, rade da zarade za sebe svoje djelatnike i za svoj opstanak.

Loading...

Šta rade ugostitelji na unapređenju svog poslovanja – NIŠTA.

Svaki ugostitelj uz 300-tinjak kuna troškova može proširiti registraciju svoje djelatnosti na trgovinu duhanskim proizvodima, svaki kafić može prodavati cigarete, zar to ne bi bio adekvatan odgovor kioscima sa kavom, bilo bi to puno bolnije za kioske nego što je instant kava sa kioska za njih.

Nisu ugostiteljima problemi kiosci i dućani već oni sami i njihovo neznanje, i način kako ih pljačkaju njihovi dobavljači.

U potpunosti ne postoji ni jedan običan priručnik koji bi nadležno ministarstvo trebalo napisati i podjeliti ugostiteljima.

Na primjer, većina ugostitelja misli da se sokovi smiju prodavati samo u staklenoj ambalaži a ne u konzervi, tako misle da coca cola mora biti u staklu, a da red bull u limenci. Na osnovu kojeg pravilnika je određena vrsta ambalaže? Takav pravilnik ne postoji, ali zato sokovi u staklenoj povratnoj ambalaži su skuplji 30 % od aluminijske.

Ugostitelji uredno rastaču žestoka pića u čašice, toče vino i mineralnu na čaše, a svi misle da isto tako ne smiju rastakati sokove iz većih pakiranja, na osnovu kojeg pravilnika se to ne smije? Takva zabrana ne postoji, ali većina ugostitelja nema pojma o tome.

A na sastancima ugostititelja se ne govori o takvim temama već o kavi na kiosku, umjesto da objasne ugostiteljima kako da stave cigarete u prodaju u svojim lokalima.

Niko ne objašnjava malim ugostiteljima da i oni imaju pravo na gratis robu od dobavljača jer gratise dobivaju samo informirani i oni koji nekog znaju i to pretežno po rođačkoj liniji.

U susjednoj Sloveniji na svakoj veleprodaji za ugostitelje odmah kraj robe piše koji artikl i koja kupljena količina nosi određeni gratis, kupnjom 6 gajbi Laškog piva dobijete 7 gajbu gratis, kupnjom 4 paketa Jucy sokova dobivate paket marelice gratis..

Sve jasno i glasno i svako sve zna. Da li u Hrvatskoj ugostitelji imaju javno dostupne takve informacije? Nemaju.

Agrokor i Roto promet imaju distribuciju pića u Hrvaskoj, a u Slovenij Mercator cash and carry, pogledajte njihove stranice i uvjerite se sami.

I DA u Sloveniji skoro svi kafići prodaju cigarete, i dućani imaju hladnjake sa pićima!