Kako je zapravo nastala ideja za Facebook? (2004.)

Dana 4. velječe 2004. harvardski student Mark Zuckerberg pokrenuo web-stranicu thefacebook.com (kasnije je the izbačeno iz imena). Riječ facebook tada je u SAD-u značila knjigu sa slikama i podacima o studentima koju su sveučilišni organi izdavali obično na početku nastavne godine, kako bi svojim studentima olakšali međusobno upoznavanje.

Zuckerbergova namjera bila je napraviti on-line facebook za Harvard, jer je bio frustriran činjenicom da sveučilišni službenici već to nisu sami napravili. Njegova je stranica postala izrazito popularna na Harvardu – u prvih mjesec dana više od polovice studenata već je bilo učlanjeno na nju. Zato je Zuckerberg nakon dva mjeseca proširio koncept na Stanford, Columbiu i Yale, a kasnije i na ostala američka sveučilišta.

Kad je ideja dosegla nacionalnu razinu, Zuckerberg je napustio Harvard i počeo se baviti Facebookom kao pravim poslom. Napravio je verziju namijenjenu američkim srednjim školama, a kasnije je proširio koncept i na zaposlenike nekih kompanija. Konačno, u rujnu 2006. Facebook je postao dostupan svima starijima od 13 godina i s važećom e-mail adresom.

Godine 2008. Zuckerberg je postao najmlađim svjetskim dolarskim milijarderom. Facebook je 2010. po broju posjeta nadmašio čak i Google. Danas se Zuckerbergovo bogatstvo procjenjuje na 76 milijardi dolara.

 



Original možete pronaći na povijest.hr

Facebook Comments

Loading...
DIJELI