Ulazak Prosvjetne inspekcije konsternirao ravnateljicu Silvanu Galinović koja je prethodno zataškala brošuru vladinog Ureda za droge

0
1232
screenshot

Kraj prošlog tjedna obilježio je dugo očekivani i priželjkivani ulazak stručne ekipe Prosvjetne inspekcije Ministarstva znanosti u OŠ Miroslava Krleže u Zagrebu. Njihov dolazak neugodno je iznenadio ravnateljicu Silvanu Galinović jer o tome nije dobila nikakve dojave kao što je to bio slučaj s ranijim dolascima. Naime, ravnateljica Galinović zahvaljujući činjenici da je njezin bivši suprug i otac njezino dvoje djece Lautaro Galinović, glavni prosvjetni inspektor za Zagreb, imala je sve do nedavno posebno privilegiran status koji je uključivao i obavijesti u stvarima koje bi trebale biti službenom ili profesionalnom tajnom.
Šokirana ravnateljica inspekciji je egzaltirano ponavljala kako je ona 10 godina poboljšavala školu. Ne zna se na što je pod tim mislila, ali činjenica je da standard škole nije podignula niti u jednom smislu. Naime, u Večernjaku je ostala zapamćena njezina prošlogodišnja izjava kako učenici u najstarijoj školi u Zagrebu niti danas nemaju toplu vodu kao ni prije 187 godina kada je škola izgrađena. Ravnateljica Galinović takvim je nastupila mislila kako će izazvati hitru reakciju Grada Zagreba koji je vlasnik ustanove ne shvaćajući da je ugradnja mini bojlera za toplu vodu u nadležnosti nje same kao ravnateljice. Naime, tada je ona u tom smislu instrumentalizirala Vijeće roditelja kako se ne bi osobno konfrontirala s odgovornima u Gradu Zagrebu.
“Zastarjeli građevinski standard kojim nisu predviđene cijevi za toplu vodu dozlogrdio je roditeljima. Nakon pokušaja da od Grada Zagreba, točnije nadležnog Ureda za školstvo dobiju odobrenje i plaćene radove, sada im je preostalo da sami osmisle način kako što jeftinije vlastitoj djeci osigurati toplu vodu”, pisalo je u Večernjaku. Tu praksu delegiranja rješavanja problema sa sebe na druge te zlouporabe Vijeća roditelja ravnateljica Galinović demonstrirala je i pred Prosvjetnim inspekcijom. Naime, inspekcija je pokušavala u školi utvrditi činjenice i dokaze, no naišli su na oštar otpor same ravnateljice i od nje instruirane tzv. stručne službe Krleže a koju čine pedagogica Mara Azinović i logopedica Mirta Kapetanović.

Manipulacija Školskim odborom i Vijećem roditelja

Loading...

Naime, kada je inspekcija pokušavala utvrditi pravo stanje stvari u konkretnim slučajevima prema nizu prijava koje su zaprimili, ravnateljica je učinila sve da to bude nemoguća misija. Opetovano je ponavljala kako ona uživa potporu Školskog odbora (kojem predsjeda učitelj Dragi Zenko), kako uživa potporu Vijeća roditelja pozivajući se na potpis Ivane Šutej, udovice pokojnog maestra Vjekoslava Šuteja, inače članice Školskog odbora ispred Vijeća roditelja.

Ravnateljica je Prosvjetnoj inspekciji nastojala maksimalno otežati rad kako bi zataškala pravo stanje stvari. Primjerice, s razrednicom 5.b Antonijom Kovačević, pedagogicom Azinović i logopedicom Kapetanović pokušale su onemogućiti inspekcijski nadzor u nekoliko prijavljenih slučajeva nasilja. U pokušaju da se predstave visokopofesionalnim osobama koje nisu u nesuglasju s pedagoškim standardima i zakonskim normama, inspekciji su umjesto traženih podataka predstavljale lažne i frizirane podatke koji ne korespondiraju s činjenicama nego su plod montiranih izvješća. Primjerice, pokušale su osporiti nasilje nad jednim učenikom u kojima su sudjelovale i ravnateljica i spomenuta razrednica. Također, u slučaju prijavljenog nasilja nad jednom učenicom ravnateljica, razrednica, pedagogica i logopedica samo su još jednom dale potvrde inspekciji kako se radi o institucionalno-vršnjačkom nasilju. Naime, umjesto dostave traženih podataka spomenute su pred inspekcijom iznosile lažne podatke neutemeljene na činjenicama. Primjerice, odličnu učenicu nad kojom je vršeno nasilje pokušale su predstaviti kao učenicu koja ne bi bila odlična da joj nisu darovane ocjene. U sljepilu da se obrane od činjenica nasilja, spomenute su dakle zaboravile da će tom metodom još jednom dovesti pod znakom pitanja vlastite kompetencije za rad s učenicima.

Pred inspekcijom s lažima i foto-montažama učenika

Također, dolazak inspekcije je toliko uznemirio ravnateljicu i spomenute da su pokušale raznim smicalicama onemogućiti inspekcijski nadzor. Tako su primjerice pokušale spriječiti inspekciju da utvrdi istinitost navoda jer su tvrdile kako ne mogu pristupiti podacima iz e-dnevnika u jednom slučaju. Kada je inspekcija pokušala utvrditi činjenice po prijavi koja se ticala nasilja, razrednica Kovačević je izvukla kompromitirane uratke protiv nekih učenika a koje su prethodnih tjedana pak izrađivali drugi učenici prema njezinim nalozima. Ti uratci u nekim slučajevima uključuju takve prljavštine da bi i inspektor početnik lako zaključio kako se tu radi o grubom kršenju propisane školske prakse. Naime, razrednica Kovačević je u panici svoje neprofesionalno i nasilničko postupanje pokušavala zamaskirati napadima na same učenike tako što je prikazivala dokaze da su oni problem a ne ona sama. Primjerice, učenika nad kojim je vršila nasilje (psihičko i fizičko) pokušavala je ocrniti raznim neprihvatljivim izričajima. Učenicu nad kojom je izvršila nasilje pokušavala je sotonizirati užasnim kvalifikacijama koje je prethodno prikupila od drugih učenika i koje su izrađene prema njezinim uputama u skladu s preferencijama pojedinih učenika. Primjerice, učenica koju je razrednica prozivala “zbog njezine muškosti” dobila je u zadatak učenicu koju je ravnateljica tzv. stručnoj službi škole te nekim vršnjacima isporučila kao metu, karakterizirati kao prostu djevojčicu koja nosi “kobasicu u gaćama”. Takav vulgarni oblik zloporabe kako učenice od koje je naručena lažna optužba te učenice koja je postala žrtvom lažne optužbe, zasigurno nikad nije zabilježen u praksi nijedne osnovne škole u Zzagrebu.

No, tu se ravnateljica i razrednica nisu zaustavile. Kako one u obračunu s pojedinim roditeljima i učenicima nisu birale sredstva niti prezale od bilo čega s jedne strane, te također ništa im nije bilo teško u obrani nekolicine učenika koji su uistinu iskazali devijantno ponašanje, u isto su pokušale uvjeriti i inspekciju. Učenicu koja je trpila nasilje jer nije željela preuzeti obrasce nametnutog devijantnog ponašanja, razrednica Kovačević je u dosluhu i u asistenciji s dvoje učenika takvog ponašanja, pokušala lažno predstaviti upravo onakvom kako se ponašaju to dvoje učenika. Inspekciji je rekla kako čak posjeduje degutantne snimke koje im “radi zaštite djeteta” neće pokazati. Pri tom nije znala da su i inspekcija, kao i policija, te nadležne ustanove već ranije upoznate s praksom razrednice Kovačević te izradom lažnih profila na društvenoj mreži što je za cilj imalo neviđenu denuncijaciju i diskreditaciju nekih bivših i aktualnih učenika 5.b razreda OŠ M. Krleža.

Poticanje na zlodjela razrednice Kovačević

Naime, razrednica Kovačević je učeniku koji je svojim ponašanjem ugrozio zdravlje i sigurnost ne samo sebe nego i drugih učenika, te učenici koja se iskazala u otuđivanju imovine drugim učenicima a koji su vrlo vješti u montiranjima fotografija i montaži video uradaka, ranije dala zadatak izrade lažnih profila s lažnim audio-vizualnim sadržajima u kojima su učenici-mete predstavljani s izmišljenim prljavim izjavama te stavljani u kontekst s problematičnim osobama koje uopće nisu upoznali. Lažni profili su emitirani preko, sumnja se, mobitela ukradenih drugim učenicima, s karticama i brojevima kojima se učenici-žrtve nikad nisu ni služili. Na taj nezakonit način prikupljeni “dokazi” protiv učenika – meta trebao je ravnateljici i razrednici poslužiti kao dokaz da nisu djelovale protiv zdravlja i sigurnosti učenika, da nisu provodile institucionalni teror protiv pojedinih učenika čiji roditelji nisu prihvatili šutnju niti željeli dopustiti devijacije ni nad svojom niti tuđom djecom, nego da se radi o problematičnim učenicima / roditeljima.
No, u svom bezumlju i sljepilu odgovorne osobe u Krleži i razredu 5.b nisu shvatile kako bi ih takvo djelovanje te takav način poticanja učenika na lažne optužbe i nezakonita djela na štetu drugih učenika, lako mogle dovesti i na optuženičku klupu. No, neočekivani ulazak Prosvjetne inspekcije suočio ih je s mogućim posljedicama i polaganjem računa za sva zlodjela koje su napravile pojedinim učenicima i njihovim obiteljima (a koji je uključivao čak i upućivanje policiji naloga za policijske pretrese stanova nedužnih roditelja i nedužne djece a sve u interesu prikrivanja stvarnih počinitelja), te su u panici još jednom izgubile razum.
Gubitak razuma tako je generirao novi val nasilja nad učenicima. Naime, i učenici koji su instrumentalizirani u prljavim napadima na druge učenike izloženi su kulturi laži i zastrašivanja prije nego što su postali sudionici u tom mračnom igrokazu.
Ravnateljica Galinović, razrednica Kovačević, pedagogica Azinović i logopedica Kapetanović dobro znaju da njihova teza kako u školi nema nasilja niti ozbiljnih zloporaba pada u vodu već kod inicijalnog razgovora s više profesora ili uvidom u tzv. “Žutu bilježnicu”. Iz sadržaja te bilježnice lako je utvrditi da neki učenici koji su bili žrtvom neviđene institucionalno – vršnjačke torture tamo nikad nisu zapisani kao izgrednici, dok pak neki učenici koje oni pokušavaju predstaviti svecima i najuzornijim učenicima škole, imaju nebrojeno puno upisa raznih nepodopština.

Ignoriranje dopisa i brošure vladinog Ureda za droge

Također, iz strukture ocjena u E-dnevniku lako se može ustanoviti veza između ozbiljne promjene ponašanja pojedinih učenika i drastičnog pogoršanja njihovih ocjena a što su sve indikatori opisani u Brošuri za roditelje koje je vladin Ured za suzbijanje zlouporabe droga početkom siječnja dostavio na objavu OŠ Miroslava Krleže. Ta brošura u kojem se nalaže roditeljima aktivan nadzor nad ponašanjem njihove djece nikada nije niti dobila tretman koji zaslužuje na web stranici OŠ M. Krleže, a niti su o njoj preko predstavnika u Vijeću roditelja obaviješteni roditelji. Tako ispada da su za školu najvažniji problem uši kada se pojave u razredima a da droga ne postoji kao problem te je u tom smislu i ignorirana obavijest i Brošura za roditelje vladinog Ureda za suzbijanje zlouporabe droga. Na web stranici Krleže tako je značajniji prostor dobila izmjena termina informacija kod razrednice Kovačević (koje ona inače naziva policijskim izrazom informativni razgovori) nego upute tako važnog Vladinog tijela. O dramatičnom stanju u Krleži zorno svjedoči i sljedeće: Ravnateljica je instruirala stručne službe škole da učenici kojoj je na psihološkom testiranju utvrđen iznadprosječan kognitivni status te druge iznadprosječne značajke proglasi učenicom s poteškoćama s sve u isključivoj funkciji da bi opravdali nasilje nad njom. K tomu je poseban zadatak dobila pedagogica Azinović, profesorica ruskog, koja je u primitivnom izdanju pokušala inspekciju uvjeriti kako se radi o učenici koja je na granici retardacije s motoričkim zaostacima, što je sve čista laž.

Spasimo učenike od monstruoznih metafora

Navedeni četverac, koji je ponašanjem iskazao kako zaslužuje hitno i trajno oduzimanje licence za rad s djecom, pokušao je svoje nasilne postupke pravdati tako što su nevješto inspekciju uvjeravali kako se ne radi o nasilju u školi, jer da toga nikad nije ni bilo, nego da se radi samo o izmišljotinama bolesnih učenika. Tako je primjerice učestali ulazak N.N. osoba koje su učenike maltretirali u školskom WC-u i na drugim mjestima, ravnateljica pravdala posjetom turistima koji su ušli razgledati najstariju zagrebačku školu. Tako je pokušala na infantilan način suspendirati obavijest o ulascima nepoznatih osoba koje su svi roditelji dobili posredstvom predstavnika u Vijeću roditelja. S druge strane ravnateljica Galinović je pokušavala egzaltirano uvjeriti inspekciju kako nema nikakvog nasilja u školi jer da se tu radi o krasnim učenicima i da je jedini problem Krleže to što imaju previše učenika s 5.0 pa se onda učenici ne mogu svi upisati u MIOC i slično, što su sve notorne gluposti. Uostalom, majka – predstavnik 5.b razreda u Vijeću roditelja i sama je napisala u e-mailu upućenom svim roditeljima kako će predložiti temu nasilja na sjednici Vijeća roditelja a temeljem i informacija koje je o tome dao jedan od profesora na roditeljskom sastanku. Znakovito je da je u Krleži nakon toga uslijedio i brutalni napad ravnateljice Galinović upravo na tog profesora i pri tom ravnateljica Galinović nije prezala niti od zlouprabe nekih učenika u pokušajima da omiljenog profesora prikaže kao nekompetentnog. Također, spomenuti profesor bio je izložen i nasilju nekih učenika koje je instruirala ravnateljica a da je tomu tako vidi se i po tomu što nije poduzela ništa ni po pitanju vandalizma nad autima nekim profesorima, te šteti koja je počinjena na školskom parkingu a što je zona njezine odgovornosti.
Najstrašnije je ipak od svega što je uopće moguće da postoje odgovorne osobe u osnovnoj školi koje smatraju da je u redu braniti svoje grozomorne, nepedagoške i neprofesionalne postupke tako što nedužnim učenicima spakiraju najstrašnija djela i karakterne osobine koje oni niti su počinili niti su takvog karaktera i ponašanja. Ako prosvjetna inspekcija i nije imala dokaze za takva mučka djelovanja u Krleži onda je prošli tjedan sve potvrde i dokaze takvih ponašanja zapravo dobila od ravnateljice Galinović, razrednice Kovačević, pedagogice Azinović i logopedice Kapetanović.
Zato ne čudi da su brojni učenici i roditelji s olakšanjem i srećom dočekali dolazak Prosvjetne inspekcije koja je odškrinula vrata njihovih snova – da teror nad učenicima o kojem se dosad nije smjelo govoriti iz straha da im ravnateljica ne pošalje policiju na vrata ili ne natovari institucije sustava kojima je prema dosad viđenom slala lažna izvješća kako bi skinula sa sebe teret ozbiljnih djela i sve pripisala zlonamjernim roditeljima i bolesnim učenicima koji izmišljaju događaje kojih u “savršenoj školi – Krleži” ne postoje.

STRAŠNO: Ravnateljica Silvana Galinović nije policiji prijavila N.N. osobe koje su ugrožavale sigurnost učenika na Kaptolu!